Sabtu, 5 Disember 2009

Surau alFalah Smk USJ 23




Surau al-Falah ditubuhkan pada tahun 2002 seiring dengan penubuhan sekolah SMK USJ 23. Penubuhan surau ini telah berjaya merealisasikan impian warga sekolah untuk mewujudkan sebuah surau yang berwatak demi memperkembangkan potensi pelajar dari segi rohani,jasmani dan intelek seiring dengan hasrat sekolah dan dasar pendidikan Islam kebangsaan. Sepanjang penubuhannya, sekolah SMK USJ 23 telah menyaksikan kejayaan surau ini menyediakan kemudahan dan ruang pembelajaran yang selesa selain bilik darjah kepada para pelajar.

Hakikatnya, surau al-Falah tidak akan mencapai kejayaan sepertimana hari ini sekiranya tidak ada sokongan,sumbangan idea dan tenaga serta komitmen dari pentadbir dan kakitangan sekolah termasuk para guru dan pelajar serta individu-individu yang turut serta menyumbang wang dan material.
Justeru pihak kami mengalu-alukan sebarang cadangan, buah fikiran dan sebarang sumbangan untuk memantapkan lagi surau al-Falah SMK USJ 23.

Ahlan wa sahlan di ucapkan kepada para pelawat. Kami mengalu-alukan kedatangan anda.Kesudian anda menjejakkan kaki ke surau kami amat kami hargai dan diucapkan jutaan terima kasih.